L&T Technology Services verstevigt positie als leider in algehele ER&D-dienstverlening en door Zinnov in 10 categorieën aangemerkt als leider

• Zinnov Zones 2017 Product Engineering Services belicht ook grote progressie van LTTS in Embedded Technology
  • LTTS beoordeeld als leider in Industriële Automatisering en Bouw & Zware machines

LTTS cements leadership position in Zinnov Zones 2017 Product Engineering Services report with Speed, Skill and Scale; significant leap in digital capabilities. (Graphic: Business Wire)

BANGALORE, India--()--L&T Technology Services Limited heeft zijn positie van toonaangevend pure-playbedrijf in technische dienstverlening verstevigd met een rating als ‘leider’ in tien grote sectoren in het rapport Zinnov Zones 2017 Product Engineering Services. Als belangrijke aanjagers van het succes, noemt het rapport van Zinnov het gevarieerde portfolio, de focus op belangrijke toekomstgerichte technologieën en vernieuwende overeenkomsten met klanten van LTTS.

Zinnov geeft L&T Technology Services de status van leider in de categorieën Auto-industrie, Luchtvaart, Telecom, Halfgeleiders, Consumentelektronica, Elektriciteit en Nuts, Industriële automatisering, Transport, Bouw en grote machines en Medische en apparatuur.

L&T Technology Services Limited
Aniruddha Basu