CES Unveiled Amsterdam brengt IoT, Smart Cities en robotica onder de aandacht

Voortrekkersrol Amsterdam leidt tot evenement dat met debuut alle records verbreekt

ARLINGTON, Va.--()--De Consumer Technology Association (CTA) heeft vandaag bekendgemaakt dat meer dan 35 bedrijven innovatieve producten tentoonstellen op de eerste editie van CES Unveiled Amsterdam. Daarmee vestigt het evenement een nieuw record in bezoekersaantallen voor een debuut-event van Unveiled. Het evenement volgt op de vijfde editie CES Unveiled Paris. CES Unveiled Amsterdam vindt 26 oktober van 13.30 tot 17.30 uur plaats in de Beurs van Berlage.

“CES Unveiled Amsterdam is goed op weg om vrijwel alle records voor een eerste Unveiled-editie te breken. Van bezoekers tot exposanten, de tech-community in Nederland en omringende landen heeft bijzonder veel belangstelling voor dit evenement”, zei Gary Shapiro, president en CEO van de CTA. “Door zijn initiatieven voor Smart Cities is de startupscene van Amsterdam uniek, dus komt deze uitgebreid aan bod op dit evenement.”

CTA
Teresa Hsu, 703-907-5259