Merz en Teijin kondigen samenwerking aan voor introductie Xeomin® (incobotulinumtoxinA) in Japan

FRANKFURT, Duitsland & TOKIO--()--Merz, internationaal leider in esthetica en neurotoxines, en Teijing Limited, een technologisch bedrijf in materiaal, gezondheidszorg en IT, hebben vandaag bekendgemaakt dat ze een strategische licentie- en ontwikkelingsovereenkomst hebben gesloten voor de vermarkting van Xeomin® (incobotulinumtoxinA) in Japan.

“We denken dat Xeomin® uitgroeit tot het kernproduct van de medische tak van Teijin Group, die zich richt op een complete behandeling van beroertepatiënten en gebruikmaakt van de synergetische effecten van onze aan beroertes gerelateerde producten en pijplijn, zoals apparatuur voor de revalidatie en medicijnen”, zei Akihisa Nabeshima, boos Teijin Pharma Limited.

Merz Contact:
Merz Pharma GmbH & Co. KGaA