Rimini Street, Inc. voltooit fusie met GP Investments Acquisition Corp.

Fusiebedrijf heet Rimini Street, Inc., haalt 50 miljoen euro aan investeringen op en staat genoteerd aan Nasdaq met symbool RMNI

Rimini Street, Inc. Completes Merger with GP Investments Acquisition Corp. (Photo: Business Wire)

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), internationale provider van zakelijke softwareproducten en -services en toonaangevende provider van ondersteunende diensten voor Oracle- en SAP-producten, heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn fusie met GP Investments Acquisition Corp. (GPIAC) is afgerond. Het gecombineerde bedrijf behoudt de naam Rimini Street, Inc. De aandelen van Rimini Street Inc. staan voortaan genoteerd aan de Nasdaq onder het symbool RMNI.

De transactie bestond uit een overdracht van 65,6 miljoen aandelen van GPIAC van 10 dollar per aandeel naar aandeelhouders van Rimini Street. Daarbij 50 miljoen dollar opgehaald met de uitgifte van 3,6 miljoen aandelen (10 dollar) aan een dochteronderneming van GP Investments, Ltd, en een derde participatie-investering van Adams Street Partners, de grootste aandeelhouder van Rimini Street. De opbrengst van de investeringen zijn gebruikt om extra cash op de balans bij te schrijven, schulden te verlagen en transactiekosten te betalen.

Rimini Street, Inc.
Investor relations contact: