Rimini Street uitgeroepen tot ‘Top Workplace’ van Bay Area News Group

Rimini Street is once again recognized as “Top Workplace” by the Bay Area News Group, which recognizes Bay Area employers based on employee surveys. (Photo: Business Wire)

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc., een mondiale provider van zakelijke softwareservices en de belangrijkste onafhankelijke verlener van ondersteunende diensten voor Oracle- en SAP-producten, is door de Bay Area News Group uitgeroepen tot een van de “Top Workplaces” in de Bay Area van 2017. Het programma Top Workplaces rangschikt werkgevers uit de Bay Area op basis van enquêtes die WorkplaceDynamics, LLC, onder werknemers houdt. WorkplaceDynamics is een toonaangevend bureau voor onderzoek naar organisaties en betrokkenheid van werknemers.

De enquête onder werknemers van WorkplaceDynamics laat een algeheel beeld van de organisatorische gezondheid van een bedrijf zien. Deelnemers krijgen vragen over de cultuur en arbeidsethos van hun werkgevers, communicatiebeleid, salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1 925-264-6579