Grote internationale en Aziatische merken onthullen nieuwste tech-innovaties op CES Asia 2017 Media Day

--()--Consumer Technology Association:

WAT:
De Consumer Technology Association (CTA) heeft vandaag het programma van de CES Asia 2017 Media Day gepresenteerd. Topmerken die persconferenties houden zijn onder meer HondaHyundaiHisenseMercedes-BenzNEVSShadow CreatorSnugsHarman en China Mobile. Exposanten van CES Asia gebruiken dit platform om het laatste nieuws rond hun bedrijf wereldkundig te maken, maar ook om producten te lanceren op de Aziatische markt. CES Asia wordt georganiseerd door eigenaar CTA en co-producent Shanghai Intex Exhibition Co., Ltd (Shanghai Intex). Op het evenement komen uiteenlopende sectoren samen en worden de nieuwste innovaties uit verschillende gelederen van de consumentelektronicabranche aan het publiek getoond.

Media krijgen met een mediabadge voor CES Asia 2017 toegang tot alle evenementen op woensdag 7 juni en donderdag 8 juni. Het complete programma van de Media Day is beschikbaar op CESAsia.com, waar ook uitgebreide omschrijvingen van de activiteiten staan.

Consumer Technology Association
Bernice Morquette, 703-907-7651