Casusstudie van een vader – BBPOS' betalingssystemen voor winkeliers

HONG KONG--()--De nieuwe betaalsystemen voor winkeliers van BBPOS zijn doorontwikkeld; ze zijn extreem krachtig en volledig mobiel. Winkeliers met mPOS-systemen kunnen per direct nieuwe afrekenpunten openen in het geval van een onverwachte toestroom klanten, wanneer een . Apparaten van BBPOS zijn zo compact dat medwerkers zelfs in de rij transacties met klanten kunnen voltooien.

Jimmy Tang, medeoprichter en Chief Software Architect van BBPOS, zei: “Op Paaszondag ging ik met mijn driejarige dochter naar de Toys ‘R’ Us. Na zorgvuldig onderzoek koos ze voor Lego® en gingen we naar de kassa. Alle rijen waren lang, maar de meeste bewogen, behalve de onze. De kassamedewerker was, net zoals wij allemaal, overgeleverd aan de kuren van de betaalhardware. Het kon de betalingen niet verwerken. We waren op zijn zachtst gezegd lichtelijk geïrriteerd en het tastte overduidelijk onze ‘klantervaring’ aan.”

BBPOS: https://bbpos.com/solutions/

BBPOS International