MakeMeReach wordt Snapchat Partner

PARIJS--()--MakeMeReach heeft vandaag een nieuwe mijlpaal bereikt: het techbedrijf is goedgekeurd als Snapchat Partner. De Franse onderneming in advertentietechnologie voor social bevestigt daarmee haar groei; als advertentiepartner van Facebook, Twitter en Instagram is MakeMeReach ervan overtuigd dat advertenties op Snapchat meer dan vierduizend cliënten nieuwe kansen biedt.

“We vinden het geweldig dat we zijn goedgekeurd als officiële Snapchat Partner! Vanaf vandaag stelt de integratie van MakeMeReach al onze cliënten in staat reclamecampagnes te lanceren op Snapchat. Ze profiteren daarbij van de expertise van ons team op dit snel groeiende sociale medium. De erkenning van Snap Inc. is ook een nieuwe mijlpaal in het verhaal van MakeMeReach. Na de integratie in Facebook, Instagram en Twitter maakt deze nieuwe samenwerking ons ultieme aanbod van ad-tech voor social compleet.”

Pierre-François Chiron & Pierre-Lou Dominjon
Oprichters MakeMeReach

MakeMeReach (part of Perion network Ltd.)
Anne Tirmont, + 33.6.13.49.75.17
Marketing and Communication Manager
annet@perion.com

MakeMeReach (part of Perion network Ltd.)
Anne Tirmont, + 33.6.13.49.75.17
Marketing and Communication Manager