Analogix werkt samen met MediaTek om hoogwaardige mobiele video naar groot publiek te brengen

MediaTek Helio X30 and SlimPort ANX7625 Reference Design delivers DisplayPort over USB-C video-out on mobile devices (Graphic: Business Wire)

SANTA CLARA, Calif.--()--Analogix Semiconductor, Inc. onthult vandaag zijn hoogwaardige referentieontwerp dat MediaTeks Helio™ X30-processor probleemloos koppelt aan de ANX7625 SlimPort® -transmitter van Analogix, voor de levering van DisplayPort™ via USB-C™ in 4K Ultra-HD-resolutie op smarttoestellen.

Helio X30 van MediaTek is de krachtigste toevoeging aan de serie MediaTek Helio, gericht op smartphones uit het hoogste segment. Dankzij de samenvoeging van MediaTeks uit tien cores bestaande Tri-Cluster-model en TSMC-chips van 10 nanometer is MediaTek Helio X30 energiezuinig, hoogwaardig en een ideaal platform waarmee Analogix’ ANX7625 SlimPort-transmitter baanbrekende 4K Ultra-HD-video voor mobiel kan aanleveren.

Analogix Media Contact
Gratia Stefan, 408-988-8848