Maak kennis met de HUAWEI P10, een verbluffende combinatie van technologie en kunst

Huawei debuts new HUAWEI P10 and HUAWEI P10 Plus (Photo: Business Wire)

BARCELONA, Spanje--()--Aan de start van het Mobile World Congress 2017 heeft de Huawei Consumer Business Group vandaag de HUAWEI P10 en HUAWEI P10 Plus gelanceerd. Deze langverwachte toestellen zijn een combinatie van de prachtige hardware en de nieuwste ontwikkelingen op softwaregebied, en dat alles in opvallende kleuren en afwerking. De telefoons hebben de primeur van front- en backcamera’s van Leica met baanbrekende portretfuncties. Zo wordt ieder kiekje een coverfoto.

Huawei heeft ook de tweede versie van zijn smartwatch onthuld: de HUAWEI WATCH 2 en de Porsche Design HUAWEI Smartwatch. De sportwearable met 4G combineert innovatieve technologie met authentiek vakmanschap, die samenkomen in een atletisch, stijlvol en lichtgewicht ontwerp.

Racepoint Global for Huawei Consumer BG
Lisa Kennedy, 1-415-694-6700