Rob Lowe tekent bij SKECHERS

Rob Lowe on set for his new SKECHERS campaign. (Photo: Business Wire)

MANHATTAN BEACH, Calif.--()--Rob Lowe keert na een hiaat van vijftien terug naar SKECHERS. Het schoenenmerk heeft vandaag bekendgemaakt dat de legendarische film- en tv-ster zich opmaakt voor een nieuwe marketingcampagne voor de mannencollectie van SKECHERS, die in het voorjaar van 2017 wordt gelanceerd.

“Rob heeft ons in 2001 geholpen bij de introductie van onze vrijetijdscollectie. Vandaag de dag overbrugt zijn uitstraling de vele generaties die onze schoenen dragen, dus hij was wederom de perfecte keuze voor SKECHERS”, zei Michael Greenberg, topman van SKECHERS. “Rob is extreem getalenteerd en geliefd onder fans, dus is het geweldig weer met hem samen te werken. We zijn er zeker van dat hij een geweldige vertegenwoordiger zal zijn van onze comfortabele en stijlvolle schoenencollecties. Wonder boven wonder lijkt het alsof hij geen dag ouder is geworden sinds zijn eerste campagne voor SKECHERS.”

SKECHERS USA, Inc.
Jennifer Clay, 310-937-1326