Marktleiders Leyard en Planar stellen nieuwe videowandtechnologie met zeer fijne resolutie tentoon op ISE 2017

Leyard and Planar showcase groundbreaking technology demonstration of 0.7 millimeter LED video wall display at ISE 2017.(Photo: Business Wire)

AMSTERDAM--()--Leyard, internationaal leider in visualiseringsproducten, heeft samen met zijn bedrijf Planar, internationaal toonaangevend in scherm- en beeldkranttechnologie, aangekondigd de nieuwste ontwikkeling in messcherpe ledtechnologie voor wandvideo te presenteren op Integrated Systems Europe (ISE) 2017. Daarnaast laten de bedrijven de kleinste LCD-tegels uit de sector zien en presenteren ze LCD-schermen voor 4K met extreem hoge resolutie.

De beurs is het eerste ISE-evenement waar de producten van Leyard en Planar in één stand worden gepresenteerd sinds hun fusie van anderhalf jaar geleden. Leyard en Planar stellen de nieuwste schermtechnologie tentoon in Stand #12-H85 van ISE 2017.

Blu Print Public Relations
Kami Toufar, +1-503-983-8080