Hilton viert jaarlijks terugkerende Month of Service

Hilton's Global Month of Service (Graphic: Business Wire)

MCLEAN, Va.--()--Hilton (NYSE:HLT) heeft vandaag bekendgemaakt dat teamleden uit 93 landen via het programma Global Month of Service met meer dan 291.000 uur aan vrijwilligerswerk hebben bijgedragen aan 4.166 maatschappelijke projecten over de hele wereld. Global Month of Service maakt deel uit van Hiltons programma voor verantwoord ondernemerschap, Travel with Purpose. De maand is een eerbetoon aan alle inspanningen voor maatschappelijke betrokkenheid die Hilton jaarlijks levert.

Kernelement van Hiltons missie is een blijvende, positieve impact op de duizenden gemeenschappen waarin we leven, werken en reizen. Dat is de inspiratie voor de jaarlijkse Global Month of Service”, zei Christopher J. Nassetta, president en ceo van Hilton. “Dit jaar deelden onze teamleden op inspirerende wijze hun unieke horecavaardigheden, waarmee ze lieten zien toegewijd te werken aan service.”

Hilton
Astrid Egerton-Vernon