NCI Building Systems stapt over op Rimini Street voor ondersteuning Oracle E-Business Suite

Loading media player...

In this video, NCI EVP and CIO Eric Brown, discusses how he was able to save 50% off his Oracle annual maintenance fees and use those savings to fund strategic initiatives for the business that has generated millions of dollars in new revenue.

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc., een toonaangevende verlener van ondersteunende diensten voor BusinessSuiteBusinessObjects en HANA Database van SAP SE en SiebelPeopleSoftJD EdwardsE-Business SuiteOracle DatabaseOracle MiddlewareHyperionOracle RetailOracle Agile PLM en Oracle ATG Web Commerce van Oracle Corporation, heeft vandaag bekendgemaakt dat NCI Building Systems is overgestapt op Rimini Street voor ondersteuning van zijn systemen uit de Oracle E-Business Suite. De overstap naar Rimini Street in 2014 bespaarde NCI meteen 50 procent van zijn jaarlijkse uitgaven aan onderhoud. Bovendien vermeed NCI zo een dure en ontwrichtende upgrade naar EBS R12. Als gevolg daarvan kon het bedrijf een deel van zijn it-budget investeren en geld vrijmaken voor de ontwikkeling van een nieuw, klantgericht eCommerce-portaal dat sinds 2014 heeft bijgedragen aan 120 miljoen dollar aan inkomsten. NCI is een toonaangevende producent van metalen gebouwen voor de commerciële en industriële markt in de Verenigde Staten, Mexico en Canada.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1-925-264-6579