NewLeaf uit Canada kiest luchthaven MLB voor reizen naar Orlando en omstreken

(Photo: Business Wire)

MELBOURNE, Florida--()--NewLeaf, het snels groeiende Canadese bedrijf in zeer goedkope reizen, begint vanaf 15 januari 2017 met betaalbare non-stopvluchten van Toronto naar het vliegveld van Orlando en Melbourne (MLB) in Florida. Dat heeft NewLeaf vandaag bekendgemaakt. Het bedrijf is de tweede luchtvaartmaatschappij uit Canada die kiest voor MLB. Dat deed NewLeaf met het oog op de bereikbaarheid en nabijheid van een van ‘s werelds grootste cruisehavens, zonovergoten stranden en wereldberoemde pretparken als Walt Disney World, Universal Studios Florida en het Kennedy Space Center van NASA. Dit is de eerste stap die het bedrijf in de Verenigde Staten zet, waarmee het Florida en Arizona aan de bestemmingen voor zijn eerste internationale vakantieseizoen toevoegt.

For Orlando Melbourne International Airport (MLB)
Lori C. Booker, APR, PIO@MLBair.com

For Orlando Melbourne International Airport (MLB)
Lori C. Booker, APR, PIO@MLBair.com