Bimedia benoemt Guillaime Dewaël tot ceo

Guillaume Dewael Bimedia Group Chief Executive Officer (Photo: Bimedia)

LA ROCHE-SUR-YON, France--()--Jean-Baptiste Pondevy, voorzitter van de raad van toezicht van Bimedia, kondigt met blijdschap aan dat Guillaume Dewael per direct is benoemd tot ceo van de Groep. Het Franse Bimedia speelt in voortrekkersrol op vlak van betaalterminals voor kleine levensmiddelenwinkels.

Jean-Baptiste Pondevy: “Ik ben enorm blij Guillaume welkom te mogen heten bij Bimedia. Hij is een leidinggevende die ons bedrijf goed kent en Bimedia helpt meer profijt te treken uit onze groeifactoren. Zijn ervaring en internationale achtergrond, voornamelijk in de financiële dienstverlening, zijn van grote waarde voor de ontwikkeling van onze groep en het veroveren van nieuwe sectoren en markten.”

PRESS CONTACT
Bimedia