Actility werkt samen met NNNCo uit Australië aan test met vraagbeheerssysteem voor Ergon Energy met behulp van ‘s werelds eerste implementatie Multicast LoRaWAN™ in Australisch narrowbandnetwerk

SEOUL, Zuid-Korea--()--Ledenvergadering LoRa Alliance in Seoul: 13 oktober 2016

Actility, marktleider in low-power-wide-area-netwerken, en de Australische LoRaWAN-exploitant National Narrowband Network Co (NNNCo) kondigen met blijdschap hun samenwerking aan. Samen testen de partijen een schaalbaar vraagbeheerssysteem voor Ergon Energy. Na een geslaagde conceptproef wordt het systeem getest in Townsville in Queensland. Daarbij wordt gebruikgemaakt van de innovatieve multicasttechnologie van NNNCo in combinatie met het IoT-platform van Actility voor fijnmazige beheersing van warmwaterverbruik.