Rimini Street meldt omzetgroei 39 procent van Oracle-producten

(Graphic: Rimini Street)

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc., de toonaangevende onafhankelijke verlener van ondersteunende diensten voor Business Suite en BusinessObjects van SAP SE en SiebelPeopleSoftJD EdwardsE-Business SuiteOracle DatabaseOracle MiddlewareHyperionOracle Retail en Oracle Agile PLM van Oracle Corporation, heeft vandaag bekendgemaakt dat de gecombineerde omzet van alle productlijnen voor Oracle-ondersteuning in de twaalf maanden die eindigden op 30 juni 2016 met 39 procent is gegroeid, in vergelijking met de voorgaande twaalf maanden. De productlijnen voor Oracle Database en Middleware groeiden met 205 procent het hardst, gevolgd door de Oracle E-Business Suite (EBS), dat in dezelfde periode met 48 procent groeide.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1 925-523-8414