SII Semiconductor Corporation introduceert Automotive 3-wire (Microwire) EEPROM in extra kleine uitvoering

Automotive Serial EEPROM with Ultra-Small Package (Photo: Business Wire)

CHIBA, Japan--()--SII Semiconductor Corporation, een dochteronderneming van Seiko Instruments Inc., heeft de S-93CxxCD0H Series (105˚C) en de S-93AxxBD0A Series (125˚C) op de markt gebracht. Dat zijn een nieuwe serie 3-wire (Microwire) EEPROM producten voor de automotive in een ultra-small HSNT-8 package (2030) (2.0×3.0×t0.5 mm). De S-93CxxCD0H Series (105˚C) is geschikt voor een breed scala aan toepassingen door de brancheleidende schrijfsnelheid van 4ms (max.) en laag werkende voltage, beneden 1.6V.

Door de stijgende elektronische opties voor in voertuigen worden de opeenvolgende EEPROMs steeds meer gebruikt door de automotive-industrie. Door de toegenomen elektronische inhoud in auto’s en beperkte ruimte is er behoefte aan ruimtebesparende onderdelen.

Seiko Instruments Inc.
Yasuko Arai, +81-43-211-1111 (Japanese inquiry only)
pr@sii.co.jp
Online Inquiry: https://krs.bz/sii/m/sii_inquiry_en