Ascom lisää DECT-valikoimaansa uusia puhelimia ja ominaisuuksia

Ascom Wireless Solutions on yksi maailman johtavista toimintakriittisten viestintäratkaisuiden kehittäjistä terveydenhuoltoon ja muille aloille. Kesäkuussa yritys laajentaa DECT-puhelimien valikoimaansa julkaisemalla neljä uutta DECT-laitetta.

Loading media player...

Ascom enhances DECT product range with new handsets, new features

GÖTEBORG, Ruotsi--()--Uudet puhelimet – Ascom d43 ja kolme erilaista d63-puhelinta — tarjoavat käyttöön laajakaistaisen äänen ja isomman kaistanleveyden (50–7 000 Hz), mikä takaa erinomaisen äänenlaadun. Kaikissa neljässä puhelinmallissa käytetään Ascom Unite -ohjelmistoa laitteiden keskitettyyn hallintaan ja langattomaan päivittämiseen.

”Uusissa puhelimissa korostuu kaksi asiaa”, kertoo Roel Ottink, Ascomin mobiilituotteiden hallinnan ja markkinoinnin johtaja. ”Ensinnäkin uudet laitteet kertovat sitoutumisestamme DECTiin turvallisena, varmana ja luotettavana viestinnän standardina. Toiseksi uudesta Ascom d63 -puhelimesta on saatavana valkoinen versio, joka on räätälöity terveydenhuoltoon. Se kuuluu Ascom Myco -älypuhelimen ohella valikoimaamme tuotteita, ratkaisuja ja palveluita, jotka on suunniteltu erityisesti sairaaloiden, hoitajien, lääkärien ja muiden terveydenhuollon ammattilaisten käyttöön.”

Kaikki neljä laitetta tukevat salattua viestintää ja ne ovat eurooppalaisen telealan standardoimisjärjestön ETSIn standardin EN300 444 (feature N35) mukaisia. ”Puhelimet tarjoavat sitä kestävää luotettavuutta, jonka tuhannet ammattilaiset yhdistävät Ascomin tuotteisiin”, Ottink toteaa. ”Ihanteellisen toiminnallisuuden ansiosta asiakkaat voivat laajentaa viesti- ja henkilöturvahälytysominaisuuksia tarpeidensa muuttuessa.”

Uudet Ascom d43 ja Ascom d63 DECT -puhelimet julkaistaan virallisesti kesäkuussa 2016. Lisätietoa saa suoraan paikalliselta Ascom-edustajalta (lista Ascomin edustajista ympäri maailmaa on saatavana sivustosta www.ascom/ws).

ASCOM WIRELESS SOLUTIONS

Ascom Wireless Solutions on osa Ascom AG:tä. Se perustettiin vuonna 1955 ja tarjoaa toimintakriittisiä terveydenhuollon ICT-ratkaisuja maailmanlaajuisesti. Sairaaloihin, vanhusten ja vammaisten asumispalveluihin sekä toimintakriittistä viestintää painottaviin laitoksiin on asennettu tähän mennessä yli 100 000 Ascomin järjestelmää. Ascom keskittyy erityisesti terveydenhuollon ratkaisujen kehittämiseen.

Ascom Wireless Solutions
Mwila Kapema, + 46 31 559 328