RIMES benoemt voormalig operationeel topman van MSCI tot bestuursraadslid

LONDEN--()--RIMES, de toonaangevende aanbieder van managed dataservices aan de koopkant, heeft vandaag bekendgemaakt dat David Brierwood het nieuwste lid van zijn raad van bestuur is.

David Brierwood versterkt RIMES met uitgebreide kennis over risicobeheer en operationele bedrijfsvoering, die hij opdeed als leidinggevende binnen de vermogensbeheerbranche.

David, voorheen operationeel bestuurder van MSCI Inc., hielp de omzet van 20 miljoen dollar te laten groeien naar meer dan 1 miljard dollar. Hij bekleedde ook langer dan twintig jaar hoge functies bij Morgan Stanley, waaronder die van operationeel topman van de equity-tak en operationeel bestuurder van afdelingen voor particuliere effectenhandel.

RIMES
Alessandro Ferrari, +44 (0)20 7743 6040