euNetworks presenteert tweedekwartaalcijfers 2015

Brady Rafuse (Photo: Business Wire)

LONDEN--()--euNetworks Group Limited, een Europese aanbieder van breedbandinfrastructuur, heeft zijn tweedekwartaalcijfers bekendgemaakt. Het bedrijf behaalde in de drie maanden die eindigden op 30 juni 2015 een omzet van 796 duizend euro uit de verkoop van zijn producten, waarmee de verkoop met 1 procent groeide ten opzichte van het eerste kwartaal. De omzet uit service-installaties steeg ook tot een recordhoogte en lag 32 procent hoger dan in het eerste kwartaal van 2015 en 17 procent hoger dan in het tweede kwartaal van 2014. Het aantal ontkoppelingen steeg ook licht, maar lag in lijn met de verwachtingen. Van alle ontkoppelingen had 41 procent te maken met een vervangende dienst, wat erop wijst dat klanten diensten bij euNetworks upgraden. Gemiddeld lag het percentage klanten dat meteen overstapte naar een andere aanbieder op 1,1 procent, wat iets hoger is dan de 1 procent in het vorige kwartaal maar in lijn ligt met het gemiddelde van 2014. De marginale inkomsten uit diensten bedroegen in het tweede kwartaal 240 duizend euro, wat 15 procent hoger is dan de marginale inkomsten in het eerste kwartaal van 2015. De blijvend sterke verkoop en focus op het beheersen van ontkoppelingen verschaffen het bedrijf een goede uitgangspositie voor verdere groei in het tweede halfjaar.

euNetworks Investor and Press Contact:
Hannah Fox
Marketing Director
hannah.fox@eunetworks.com
hannah _britt skype
+44 20 7952 1338 office
+44 7717 896 446 mobile

euNetworks Investor and Press Contact:
Hannah Fox
Marketing Director