Western Union activeert overboekingen naar Griekenland

Western Union opened for business today in Greece allowing customers to receive cash payouts in minutes* at select walk-in retail Agent locations from almost anywhere around the world. (Photo: Business Wire)

ENGLEWOOD, Colo. & ATHENE, Griekenland--()--Western Union Company, leider in internationale betaaldiensten, heeft vandaag aangekondigd dat zijn dienst voor geldzendingen naar Griekenland is geactiveerd. Klanten hebben nu de mogelijkheid binnen enkele minuten overboekingen vanuit vrijwel de hele wereld te ontvangen bij vestigingen van Western Union-vertegenwoordigers in Griekenland.

Internationale en binnenlandse transacties via Western Union Money Transfer zijn te verzilveren in 270 van de in totaal 1000 vestigingen van WorldBridge Payment Institution (Paylink®) in Griekenland. Klanten mogen geld opnemen in hoeveelheden die niet worden onderworpen aan Griekse controle op kapitaalverkeer.

Western Union werkt aan een uitbreiding van zijn netwerk van vertegenwoordigende locaties, dat zal bestaan uit 1800 vestigingen van Agents WorldBridge Payment Institution en het Griekse postbedrijf ELTA – Hellenic Post.

Western Union Media Contacts
US: