Panasonic stelt op NAB 2015 professionele 4K-systemen, AV-technologie en IT-systemen tentoon

4K Handheld Camcorder (AG-DVX200) (Photo: Business Wire)

2015 NAB Show

LAS VEGAS--()--Panasonic stelt van 13 tot 16 april zijn nieuwste oplossingen voor uitzendingen, audio en video tentoon op de National Association of Broadcasters (NAB) Show 2015 in Las Vegas. Op deze beurs laat Panasonic zijn zeer mobiele camera's voor HD-beelden zien. Klanten, en met name professionele cameralui, kunnen hiermee opnames maken die er nog realistischer uitzien. Met zijn 4K-sytemen draagt Panasonic bij aan zijn motto A Better Life, A Better World.

Van 4K-oplossingen voor audio en video tot de VARICAM 35, Panasonic vestigt dit jaar de aandacht op zijn uitgebreide reeks mediatechnologieën. Het bedrijf kondigde in een persconferentie op 13 april enkele nieuwe producten aan, die focussen op een hoge kwaliteit en efficiëntie in filmproducties, zoals de 4K-aanvulling (AG-DVX200) op de VARICAM-serie en de P2 HD-reeks. Daarnaast introduceert Panasonic de P2 Cast, een cloudbased systeem voor nieuwsproductie die de nieuwsgaring versnelt.

Panasonic Corporation
Global Communication Group