Panasonic stelt met Solutions Expo scala aan producten tentoon in Cambodja

Panasonic Solutions Expo Cambodia Store Solutions Zone (Photo: Business Wire)

PHNOM PENH, Cambodia--()--Panasonic Solutions Expo opende vandaag zijn deuren in het Sofitel Hotel. De expo is de eerste tentoonstelling van het volledige aanbod van technologie, consumentenproducten en b2b-producten voor de Cambodjaanse markt. De Solutions Expo bestaat uit zes ervaringsstands waarmee Panasonic zijn motto 'A Better Life, A Better World' onderschrijft: Corporate Branding, Residential, Energy Solutions, Hotel, Education en Store.

De Corporate Branding Zone verzorgt een rondleiding langs de mijlpalen van Panasonic in de afgelopen vijftig jaar. De Residential Zone staat vol met producten die in Japan zijn gefabriceerd en de hoge kwaliteit en geavanceerde technologie van het land demonstreren. De Energy Solutions Zone besteedt aandacht aan oplossingen voor personen die in gebieden met beperkte elektrische infrastructuur wonen. De Hotel Zone combineert communicatie met beveiligingssystemen die het gemak van hotelgasten vergroten. De Education Zone laat zien hoe interactieve samenwerkingstechnologie leren leuk maakt. In de Store Zone etaleert Panasonic zijn koelketensystemen.

Panasonic Corporation
Global Communication Group