NTT Communications wint twee Global Carrier Awards

Michael Wheeler, executive vice president of NTT Communications Global IP Network at NTT America (center), receives the Global Carrier Awards from Ros Irving, Managing Director of Capacity Magazine, and Ben Fogle (Picture courtesy of Capacity Media).

TOKYO & AMSTERDAM--()--NTT Communications, de internationale afdeling van NTT voor data- en IP-diensten, heeft maandag bekendgemaakt dat het is uitgeroepen tot beste wholesale-carrier wereldwijd en beste wholesale-carrier van Noord-Amerika. Het bedrijf ontving de prijzen op 4 november tijdens de Capacity Global Carrier Awards 2014 in Amsterdam. De Capacity Global Carrier Awards, die innovatie, visie en uitmuntendheid loven, zijn prestigieuze erkenningen voor de mondiale en regionale telecomgroothandelssector.

"Met het winnen van deze prijs laat NTT Communications zien dat het zijn positie van een van de leidende wholesale-aanbieders van IP heeft behouden", zei een jurylid in een verklaring. "Onlangs heeft het bedrijf zijn Tier-1-netwerk in Noord-Amerika uitgebreid en nieuwe markten aangeboord in Europa en Aziƫ. Bovendien groeide het bereik van zijn onderzeese kabels."

NTT Communications | NTT America
Global IP Network