DrugDev CEO Ibraheem Mahmood genomineerd voor 2014 SCRIP Awards

Ibraheem Mahmood, President and CEO, DrugDev (Photo: Business Wire)

LONDON & AUDUBON, Pa.--()--DrugDev en haar voorzitter en CEO Ibrahim Mahmood zijn finalisten van de tiende editie van de SCRIP Awards. De prijzen erkennen innovatie en uitmuntendheid binnen de internationale biofarmaceutische sector. De winnaars, gekozen door een panel van beroemdheden uit de sector, worden op 3 december bekendgemaakt tijdens een gala in Londen.

DrugDev is een toonaangevende leverancier van technologische oplossingen die onderzoekers, sponsoren en CRO's helpen bij samenwerking aan klinische onderzoek. DrugDev brengt het grootste online netwerk van klinische onderzoekscentra, een toonaangevend platform voor onderzoek en start-ups, het beste systeem voor procesoptimalisatie en de meest geavanceerde mogelijkheden om onderzoekers te betalen bijeen.

DrugDev
Brenda Nashawaty, 617.688.3253