Liam MacFarlane bij UKSTT Awards uitgeroepen tot Young Engineer of The Year

Liam MacFarlane, Wessex Water Services Limited, 2014 UK Society for Trenchless Technology 'Young Engineer' Award Recipient (Photo: Business Wire)

SACRAMENTO, Calif.--()--Electro Scan Inc. heeft vandaag bekendgemaakt dat Liam MacFarlane van Wessex Engineering en Construction Services de Young Engineer of the Year Award heeft gewonnen. De UK Society for Trenchless Technologies (UKSTT) reikte de prijs uit voor MacFarlanes technische verslag Holistic Approach to Infiltration and Inflow Exclusion. De jonge ingenieur besteedt in dit onderzoek aandacht aan een Electro Scan-project.

MacFarlance nam de prijs vorige maand in ontvangst tijdens een ceremonieel diner van UKSTT in Birmingham. De Young Egineer Awards wordt uitgereikt aan ingenieurs, jonger dan 30 jaar, die de beste bijdrage leveren aan sleufloze technieken.

Electro Scan Inc.
Janine Mullinix, 916-779-0660