Glimmerglass lanceert CyberSweep Path Manager 2.0

HAYWARD, Calif.--()--Glimmerglass heeft versie 2.0 van CyberSweep Path Manager gelanceerd. CyberSweep is een volledig geïntegreerd platform dat Cyber Security klanten voorziet van de meest slagvaardige architectuur voor de extractie en analyse van informatie van optische signalen.

"Path Manager 2.0 voldoet aan de behoefte aan volledige zichtbaarheid en controle van elk onderdeel in de CyberSweep", zei Robert Lundy, CEO van Glimmerglass. "CyberSweep is een uitstekende oplossing die cybercriminaliteit en -terrorisme tegengaat door instant toegang te geven tot belangrijke informatie."

CyberSweep Path Manager 2.0 wordt ingezet als signaleringsinstrument om informatie op te slaan en te analyseren.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Glimmerglass
Joon Choi, +1-510-723-1900