PineBridge: aanzienlijke investeringen in MENA regio

MANAMA, Bahrain--()--Pinebridge Investments, de wereldwijde onafhankelijke vermogensbeheerder, heeft het MENA hoofdkantoor in Bahrein geopend.

De oprichting van het hoofdkantoor is de speerpunt van Pinebridge's expansiedrift in het Midden-Oosten, Noord-Afrika en Turkije. Het bedrijf levert investeringsdiensten waaronder innovatieve, kern en alpha-georiƫnteerde oplossingen. Rasheed Mohammed Al Maraj zei: "Als een van de grootste onafhankelijke vermogensbeheerders beschikt Pinebridge Investments over de expertise en mogelijkheden die het bloeiende financiƫle ecosysteem in het Koninkrijk ondersteunen. We zijn blij dat Pinebridge zijn hoofdkantoor hier heeft geplaatst, waarmee het open handelsklimaat, hooggeschoolde arbeidskrachten en uitstekende regelgeving worden onderstreept."

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

RLM Finsbury
Hazem Assalieh: