Velodyne Lidar lanceert baanbrekende Intelligent Infrastructure Solution

Rutgers University kiest de oplossing van Velodyne als hoeksteentechnologie voor het New Jersey Department of Transportation Smart City-project

Velodyne Lidar launched its Intelligent Infrastructure Solution designed to solve some of the most challenging and pervasive infrastructure problems. This new solution combines Velodyne’s award-winning lidar sensors and Bluecity’s powerful artificial intelligence (AI) software to monitor traffic networks and public spaces. (Photo: Business Wire)

SAN JOSE, Californië--()--Velodyne Lidar, Inc. (Nasdaq: VLDR, VLDRW) heeft vandaag haar Intelligent Infrastructure Solution gelanceerd die is ontworpen om enkele van de meest uitdagende en wijdverbreide infrastructuurproblemen op te lossen. Deze nieuwe oplossing combineert Velodyne’s bekroonde lidarsensoren en Bluecity’s krachtige artificial intelligence (AI) -software om verkeersnetwerken en openbare ruimtes te bewaken. Het genereert realtime gegevensanalyses en voorspellingen, waardoor de efficiëntie van verkeer en mensenmassa’s wordt verbeterd, duurzaamheid wordt bevorderd en kwetsbare weggebruikers worden beschermd.

Velodyne Investor Relations
InvestorRelations@velodyne.com