Velodyne Lidar lanceert baanbrekende Intelligent Infrastructure Solution

Rutgers University kiest de oplossing van Velodyne als hoeksteentechnologie voor het New Jersey Department of Transportation Smart City-project

Velodyne’s Intelligent Infrastructure Solution creates a real-time 3D map of roads and intersections, providing precise traffic monitoring and analytics. The solution advances safety through multimodal analytics that detect various road users including, vehicles, pedestrians and cyclists. It can predict, diagnose and address road safety challenges, helping municipalities and other customers make informed decisions to take corrective action. (Photo: Business Wire)

SAN JOSE, Californië--()--Velodyne Lidar, Inc. (Nasdaq: VLDR, VLDRW) heeft vandaag haar Intelligent Infrastructure Solution gelanceerd die is ontworpen om enkele van de meest uitdagende en wijdverbreide infrastructuurproblemen op te lossen. Deze nieuwe oplossing combineert Velodyne’s bekroonde lidarsensoren en Bluecity’s krachtige artificial intelligence (AI) -software om verkeersnetwerken en openbare ruimtes te bewaken. Het genereert realtime gegevensanalyses en voorspellingen, waardoor de efficiëntie van verkeer en mensenmassa’s wordt verbeterd, duurzaamheid wordt bevorderd en kwetsbare weggebruikers worden beschermd.

Velodyne Investor Relations
InvestorRelations@velodyne.com