Quectel maakt zich op voor groei met uitbreiding van R&D en productie in Penang, Maleisiƫ

Quectel readies for growth with expansion of R&D and manufacturing in Penang, Malaysia (Photo: Business Wire)

GEORGE TOWN, Maleisiƫ--()--Quectel Wireless Solutions, een wereldwijde leverancier van IoT-oplossingen, kondigt vandaag de uitbreiding aan van zijn onderzoeks- en ontwikkelingscentrum in Penang, Maleisiƫ. Het oorspronkelijk in 2022 geopende centrum is verhuisd naar een groter pand in de stad en heeft functionaliteit toegevoegd, waaronder een state-of-the-art testlaboratorium en echovrije kamer, naast productiefaciliteiten in het centrum. Dankzij de uitbreiding kan Quectel in de toekomst op maat gemaakte en kant-en-klare producten en diensten leveren aan zijn APAC- en wereldwijde klanten.

Het Quectel R&D-centrum is ontworpen met het oog op training, ondersteuning en uitzonderlijke klantenservice en omvat momenteel afschermingsruimten, een echovrije kamer en een reeks RF-testmogelijkheden.

Media: media@quectel.com

Media: media@quectel.com