De Estée Lauder-bedrijven lanceren de borstkankercampagne voor 2022 ter ere van het 30-jarig jubileum en een positieve impact op de wereldwijde borstkankergemeenschap

The Estée Lauder Companies Launches 2022 Breast Cancer Campaign (Graphic: Business Wire)

NEW YORK--()--In de 30 jaar sinds Evelyn H. Lauder de Borstkankercampagne van The Estée Lauder Companies (The Campaign) lanceerde en in 1992 mede-oprichtte van Pink Ribbon, de missie van The Campaign om te helpen bij het creëren van een borstkanker- vrije wereld voor iedereen is standvastig gebleven. De Estée Lauder Companies (ELC) zetten zich al lang in om vrouwen en meisjes te helpen hun hoogste potentieel te bereiken. Als ELC’s grootste programma voor sociale impact op bedrijven, is The Campaign een hoeksteen van ELC’s sociale investeringen in de vooruitgang en gezondheid van vrouwen, waarbij mensen overal ter wereld worden verenigd om een ​​positieve impact te hebben op de wereldwijde borstkankergemeenschap. Aangezien borstkanker de meest gediagnosticeerde kanker ter wereld is,1 blijft ELC zich onverminderd inzetten voor het verbeteren van het leven van iedereen die door de ziekte wordt geraakt.

Erin Cohen
The Estée Lauder Companies