Everbridge geselecteerd om het landelijke Public Warning system in Estland aan te drijven, ‘de meest geavanceerde digitale samenleving ter wereld’

• Estland gaat de complete end-to-end oplossing voor openbare waarschuwing van Everbridge op landelijke basis implementeren, met zijn ultramoderne Public Warning Center, om meer dan 4,5 miljoen inwoners en jaarlijkse toeristen te beschermen
  • De overwinning van Estland versterkt het wereldwijde leiderschap van Everbridge op het gebied van bevolkingsalarmering met landelijke contracten in de regio’s Noord- en Zuid-Amerika, EMEA en APAC

Everbridge Selected to Power Countrywide Public Warning System in Estonia, ‘the Most Advanced Digital Society in the World’ (Graphic: Business Wire)

OSLO, Noorwegen--()--Everbridge, Inc. (NASDAQ: EVBG), wereldwijd marktleider op het gebied van critical event management (CEM), heeft vandaag aangekondigd dat Estland de Public Warning solution van het bedrijf heeft geselecteerd om zijn inwoners en bezoekers veilig en geïnformeerd te houden in geval van een noodsituatie. Estland telt 1,3 miljoen inwoners en is een populaire bestemming voor 3,2 miljoen toeristen per jaar. Wired magazine noemt Estland ‘de meest geavanceerde digitale samenleving ter wereld’. Estland heeft een efficiënt, veilig en transparant ecosysteem opgebouwd waar 99% van de overheidsdiensten online zijn, waaronder tal van digitale oplossingen om de pandemiecrisis COVID-19 te helpen bestrijden.

Everbridge:
Jim Gatta