Cleo ontvangt strategische groei-investering om $ 5,5 miljard ecosysteemintegratiesoftwarecategorie te versnellen

Investering bevestigt de noodzaak voor ondernemingen om hun B2B-integratiebenadering te herdefiniëren te midden van dynamische handels- en economische verschuivingen

ROCKFORD, Ill.--()--Cleo Communications (“Cleo” of het “Bedrijf”), een wereldwijde leverancier van software-oplossingen voor ecosysteemintegratie, heeft een aanzienlijke investering ontvangen van een dochteronderneming van H.I.G. Capital (“H.I.G.”), een toonaangevende wereldwijde alternatieve beleggingsonderneming met $44 miljard aan eigen vermogen onder beheer. De voorwaarden zijn niet bekendgemaakt.

Cleo, met hoofdkantoor in Rockford, Illinois, is een SaaS-platformbedrijf voor ecosysteemintegratie dat de verplaatsing en integratie van B2B-bedrijfsgegevens moderniseert. Het Cleo Integration Cloud-platform biedt meer dan 4.000 klanten wereldwijd strategisch inzicht in de supply chain in omzetkritieke end-to-end bedrijfsprocessen in de ecosystemen van partners en klanten, marktplaatsen en interne applicaties van klanten. De oplossingen van Cleo stimuleren zakelijke flexibiliteit, versnellen de onboarding van partners, automatiseren belangrijke bedrijfsprocessen en vangen nieuwe inkomstenstromen op via applicatie-, B2B- en data-integratietechnologieën.

Laura Asendio
10Fold Communications on behalf of Cleo