Organon lanceert als nieuw wereldwijd gezondheidsbedrijf voor vrouwen

Het enige bedrijf van zijn omvang dat zich richt op de gezondheid van vrouwen

Lancering met een toewijding om naar vrouwen te luisteren om haar gezondheidsbehoeften te begrijpen en oplossingen te helpen identificeren die dringend nodig zijn

Organon's "Wall of Voices" brings hundreds of voices from around the world together to highlight unmet needs. (Photo: Business Wire)

JERSEY CITY, N.J.--()--Organon (NYSE: OGN), viert vandaag zijn lancering als een wereldwijd gezondheidsbedrijf voor vrouwen met werknemers en vrouwen van over de hele wereld, terwijl het uitvoerend leiderschapsteam van Organon de openingsbel luidt in de New York Beurs (NYSE). Organon erkende de noodzaak om te luisteren naar en te handelen naar de ervaringen van vrouwen om de uitdagingen op het gebied van de gezondheid van vrouwen aan te pakken en verzamelde stemmen van over de hele wereld om de ‘Wall of Voices’ te creëren, een multimedia-installatie buiten de NYSE.

Media:

Karissa Peer