IDEMIA benoemt Donnie Scott als Chief Executive Officer I&S Noord-Amerika

Donnie Scott (Photo: Business Wire)

COURBEVOIE, Frankrijk--()--IDEMIA Group, de wereldleider in augmented identity, heeft vandaag aangekondigd dat het Donnie Scott heeft benoemd tot Chief Executive Officer voor zijn Identity en Security North America-activiteiten, met ingang van 1 juni 2021.

Scott is al 20 jaar een veteraan in de sector van de openbare veiligheid en IT-oplossingen. Hij werd verheven vanuit zijn huidige functie als Senior Vice President en General Manager van IDEMIA’s North America Public Security-divisie. In deze rol breidde Donnie met succes IDEMIA’s TSA Pre Check-inschrijvingsprogramma voor het Department of Homeland Security uit en vestigde IDEMIA als de marktleidende leverancier van biometrische technologieën voor wetshandhavingsinstanties in de VS. Voordat hij bij IDEMIA kwam, was Scott Industry Sales Leader bij DXC Technology, een IT-servicebedrijf waar zijn team meer dan $ 1 miljard aan omzet en 20% groei genereerde over een periode van drie jaar voor zijn National Security Business.

Hanna Sebbah
idemia@havas.com