DentalMonitoring blijft de orthodontische markt verstoren met AI-aangedreven oplossingen voor beugels en aligners van alle merken

Taking a scan with the DM ScanBox (Photo: DentalMonitoring)

AUSTIN, Texas--()--Het bedrijf dat pionier was op het gebied van virtuele orthodontie en sinds 2014 marktleider is, zorgt opnieuw voor een revolutie in de branche met de enige beschikbare op AI gebaseerde virtuele monitoringoplossing die toepasbaar is op zowel aligner- als beugelbehandelingen van alle soorten en merken.

In een branche waar de overgrote meerderheid van de praktijken gemengde gebruikers zijn, stelt de oplossing van DentalMonitoring tandheelkundige professionals nu in staat om de volledige controle te krijgen over niet alleen hun aligner en ook al hun beugelcasussen. Als gevolg hiervan breidt DentalMonitoring zijn adresseerbare markt met bijna 75% uit, waardoor meer praktijken hun bedrijf kunnen opschalen, efficiënter kunnen worden en een uitstekende patiëntervaring kunnen bieden.

Press contact:
Charlotte Garzino