Expert van Velodyne bespreekt hoe Lidar-simulaties het testen van oplossingen voor geautomatiseerd rijden vooruithelpen op wereldwijd evenement NVIDIA GTC 2021

Andrei Claudiu Cosma benadrukt de essentiële rol van Lidar-simulaties bij de ontwikkeling en validatie van ADAS en AV’s

Andrei Claudiu Cosma of Velodyne Lidar will discuss how developers can use lidar simulation in ADAS and AV solutions during NVIDIA’s annual GPU Technology Conference, GTC 2021. (Photo: Velodyne Lidar)

SAN JOSE, Californië--()--Simulaties spelen een belangrijke rol bij het ontwikkelen en testen van advanced driver assistance systems (ADAS) en autonomous vehicle (AV). Andrei Claudiu Cosma, PhD, Autonomous Solutions Manager bij Velodyne Lidar, Inc. (Nasdaq: VLDR, VLDRW), zal bespreken hoe ontwikkelaars lidarsimulatie kunnen gebruiken om real-world rijscenario’s te repliceren om de veiligheid en betrouwbaarheid van ADAS- en AV-oplossingen te valideren tijdens NVIDIA’s jaarlijkse GPU Technology Conference, GTC 2021.

InvestorRelations@velodyne.com

Landis Communications Inc.