Neurala kondigt samenwerking aan met FLIR Systems om de eerste industriële camera’s met kunstmatige intelligentie voor Industrie 4.0 te leveren

Neurala Vision AI-software en FLIR Firefly DL machine vision-camera’s zorgen voor een betere toegankelijkheid van deep learning op de productielijn

(Photo: Business Wire)

BOSTON--()--Vandaag kondigde Neurala, de leider in vision AI-software, een samenwerking aan met FLIR Systems Inc. om een volledige software- en hardwarestack op AI-gebaseerde industriële beeldvormingsoplossing te leveren. De vision-AI-software van Neurala ontgrendelt de kracht van diep leren zonder dat AI-expertise vereist is, en ondersteunt nu het creëren van neurale netwerken die rechtstreeks op FLIR Firefly DL-camera’s kunnen worden geïmplementeerd. Als leider op het gebied van machine vision-camera’s zijn FLIR Firefly DL-camera’s opmerkelijk compact met ingebouwde inferentie over de edge-mogelijkheden.

Hailey Melamut
March Communications