Moody's Analytics staat bovenaan in vier categorieën en eindigt op nummer 2 in het CeFPro™ Fintech Leaders Rapport

NEW YORK--()--Moody's Analytics heeft de toppositie verdiend in vier categorieën in het nieuwe Center for Financial Professionals (CeFPro) Fintech Leaders2021-rapport:

»# 1: Balansrisico
»# 1: kredietrisico
»# 1: Modelrisico
»# 1: stresstests

Als resultaat van deze overwinningen eindigden we op # 2 in de Top 50 Overall Ecosystem Rankings van het rapport, in plaats van # 5 vorig jaar.

“Het aanpakken van onzekerheid is een elementaire uitdaging voor al onze klanten, ongeacht de specifieke onderdelen van hun bedrijf die we ondersteunen. Dat was het geval vóór de pandemie en is nu nog meer het geval '', zegt Jacob Grotta, Head of Banking Solutions bij Moody's Analytics. "We zijn er trots op dat onze klanten voor Moody's Analytics kiezen om risicobronnen te identificeren en te begrijpen, zodat ze de best mogelijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. We zijn ook erg blij met onze prestaties in het Fintech Leaders-rapport van dit jaar, waarbij onze tweede algemene positie de waarde bevestigt van de onderling verbonden oplossingen van Moody's Analytics."

JUSTIN BURSZTEIN
Moody’s Analytics Communications