ITOCHU kondigt een boodschap aan de wereld aan in 21 talen en wenst mensen over de hele wereld geluk

(Photo: Business Wire)

TOKIO--()--ITOCHU Corporation (met hoofdkantoor in Minato-ku, Tokio; Yoshihisa Suzuki, President & COO; hierna “ITOCHU”) toont drie dagen lang, van zaterdag 9 januari tot maandag 11 januari 2021, projectiebeelden op de muur van het hoofdkantoor in Tokio. (De weergave wordt ook live gestreamd op YouTube).

De COVID-19-pandemie die sinds vorig jaar nog steeds ellende veroorzaakt, is nog niet vertraagd. Gezien deze situatie brengt ITOCHU, een bedrijf dat het dagelijks leven van mensen ondersteunt, een boodschap aan de wereld in 21 talen om het jaar 2021 weer te geven, in de hoop gedeelde wensen uit te spreken voor een stralender en veelbelovend nieuw jaar met zoveel mogelijk mensen over de hele wereld.

ITOCHU Corporation
Media & Public Relations Department