3D Virtual WETEX & Dubai Solar Show trekt 63.058 bezoekers, het grootste aantal in zijn geschiedenis

Loading media player...

3D virtual WETEX & Dubai Solar Show attracts 63,058 visitors, largest number in its history (Video: AETOSWire).

DUBAI, Verenigde Arabische Emiraten--()--Dubai Electricity and Water Authority (DEWA) organiseerde de Water, Energy, Technology and Environment Exhibition (WETEX) en Dubai Solar Show virtueel van 26-28 oktober 2020. De 3D-koolstofneutrale beurs trok 1.076 exposanten uit 52 landen en 63.058 bezoekers uit de hele wereld. Dit is het grootste aantal bezoekers in de geschiedenis van de tentoonstelling van 22 jaar.

HE Saeed Mohammed Al Tayer, MD & CEO van DEWA, oprichter en voorzitter van WETEX en Dubai Solar Show, was tevreden met het succes van de beurs.

“Volgens de richtlijnen van Zijne Hoogheid Sheikh Mohammed bin Rashid Al Maktoum, vice-president en premier van de VAE en heerser van Dubai, hebben we de tentoonstelling dit jaar georganiseerd op een virtueel 3D-platform om uitdagingen om te zetten in kansen. Het heeft veel succes geboekt, vooral omdat het innovatieve platform een uitzonderlijke ervaring bood voor exposanten en bezoekers van over de hele wereld. De tentoonstelling weerspiegelt de toewijding van Dubai om wereldwijde inspanningen te ondersteunen om het aandeel van hernieuwbare energie te vergroten en de ecologische, sociale en economische aspecten van duurzaamheid te bereiken, en om de Dubai Clean Energy Strategy 2050 te ondersteunen, om van Dubai een mondiaal centrum voor schone energie en groen te maken. economie,” zei Al Tayer.

DEWA
Khuloud Al Ali, +971563974965