IDEMIA lanceert GREENPAY, een duurzame end-to-end aanbiedingsportefeuille voor financiële instellingen

(Photo: Business Wire)

COURBEVOIE, Frankrijk--()--IDEMIA, de wereldleider in Augmented Identity, kondigt vandaag de lancering van GREENPAY aan, een milieuvriendelijk wereldwijd aanbod voor financiële instellingen, in lijn met haar CSR * en duurzaamheidsstrategie.

Milieukwesties vormen de basis van de bedrijfspraktijken van IDEMIA. Via GREENPAY verbindt IDEMIA zich ertoe om af te stappen van de huidige ‘take-make-waste’-houding om onze gewoonten opnieuw te ontwerpen. IDEMIA is er trots op oplossingen te ontwikkelen die minder plastic en papierafval genereren, land- en watervervuiling verminderen en tegelijkertijd de ecologische voetafdruk verkleinen.

GREENPAY is de toewijding van IDEMIA om elk onderdeel van de waardeketen van betaalkaarten continu te verbeteren, waarbij wordt gestreefd naar:

• Minimaliseer de milieu-impact van zijn processen en diensten
  • Ontwikkel innovatieve, milieuvriendelijke producten, diensten en oplossingen
  • Help klanten hun milieudoelstellingen te bereiken met het productaanbod van IDEMIA.

Press Contact:
Hanna Sebbah