Irisys SafeCount Live Occupancy Monitoring Solution automatiseert de naleving van de bezettingsgraad en maakt sociale afstand mogelijk voor gebouwen en kamers met één of meerdere ingangen

Het systeem levert realtime, nauwkeurige en anonieme bezettingsgegevens met visuele waarschuwingen en waarschuwingen wanneer limieten worden bereikt of overschreden

Suitable for buildings of all sizes, even those with multiple entrances and exits, SafeCount delivers live occupancy data with visual warnings and alerts when limits are approached or exceeded. (Photo: Business Wire)

NORTHAMPTON, Engeland--()--De COVID-19-pandemie heeft een dringende behoefte gecreëerd om de bezettingsregels nauwkeurig en efficiënt te beheren en sociale afstand te creëren in bedrijfswerkplekken, gebouwen voor hoger onderwijs, winkels en productiefaciliteiten. De Irisys SafeCount™ Live Occupancy Monitoring Solution helpt bedrijven te voldoen aan de richtlijnen voor sociale afstand en bezetting door anoniem mensen te tellen bij het betreden en verlaten van gebouwen en kamers.

Rebecca Rader
rebecca@paynespencer.com