De Leading Learning Partners Association (LLPA) erkend als de winnaar van de Microsoft 2020-partner van het leren 2020

Microsoft Partner of the Year (Graphic: Business Wire)

AMSTERDAM--()--De LLPA heeft aangekondigd dat het de Learning 2020 Microsoft Partner of the Year Award heeft gewonnen. Het bedrijf werd geëerd door een wereldwijd veld van top Microsoft-partners voor het demonstreren van excellentie in innovatie en implementatie van klantoplossingen op basis van Microsoft-technologie.

“We hebben impact gemaakt door meer dan 100.000 individuen de kans te geven hun Azure-vaardigheden naar een hoger niveau te tillen. Samen met onze 32 toonaangevende leerleden hebben we de kracht van de Microsoft-cloud in honderdduizenden individuele professionele handen gelegd en bedrijven van dichtbij ondersteund toen ze hun reis begonnen of haastten om digitaal te transformeren en toekomstbestendig te worden. ” Deze prijs is een weerspiegeling van het harde werk dat onze organisatie heeft verricht in nauwe samenwerking met Microsoft om onze klanten en partners te helpen succesvolle zakelijke resultaten te behalen, ”aldus Patrick Kersten, voorzitter van de raad van bestuur van The LLPA.

De Microsoft Partner of the Year Awards erkennen Microsoft-partners die het afgelopen jaar uitzonderlijke op Microsoft gebaseerde oplossingen hebben ontwikkeld en geleverd. De prijzen werden in verschillende categorieën ingedeeld, met onderscheidingen gekozen uit een set van meer dan 3.300 ingezonden nominaties uit meer dan 100 landen wereldwijd. De LLPA werd erkend voor het leveren van uitstekende oplossingen en diensten op het gebied van leren wereldwijd.

Patrick Kersten
Chairman of the Board (located in Netherlands)
Patrick.kersten@thellpa.com or info@thellpa.com

Patrick Kersten