Airship lanceert gratis Feature Flags door Apptimize, waardoor eigenaren van mobiele app-producten zich met vertrouwen kunnen aanpassen aan het nieuwe-normale

Met app-installaties die in veel industrieën groeien en bedrijven die nieuwe services introduceren om aan veranderende behoeften te voldoen, maximaliseert releasebeheer het aantal kansen en vermindert het de risico’s

Apptimize’s dashboard offers a single, searchable view of Feature Flags that are active, drafted, scheduled and expired for easy access and management. (Graphic: Business Wire)

PORTLAND, Ore.--()--Klantbetrokkenheidsbedrijf Airship heeft vandaag aangekondigd dat het een gratis versie van Apptimize’s Feature Flags-oplossing lanceert, waarmee app-ontwikkelaars de omvang en timing van feature-lanceringen kunnen beheren om succes te valideren en risico’s te verminderen voorafgaand aan tot volledige uitrol. Van nieuwe apps tot apps met een enorm publiek, ontwikkelaars kunnen Feature Flags gebruiken door zich aan te melden voor een gratis account, of profiteren van recentelijk verlaagde prijzen voor onbeperkte Feature Flags van Apptimize.

Danielle Stickler
Mission North for Airship