FLIR Systems kondigt gemodificeerde thermische camera’s aan die zijn gespecificeerd voor screening op verhoogde huidtemperatuur

Het assortiment FLIR EST thermische oplossingen omvat een verbeterde screeningsmodus voor snelle, veilige en vereenvoudigde frontliniescreening

New FLIR-EST thermal solutions include enhanced screening mode for fast, safe, and simplified frontline screening for elevated skin temperature. (Photo: Business Wire)

ARLINGTON, Va.--()--FLIR Systems, Inc. (NASDAQ: FLIR) heeft vandaag gemodificeerde thermische camera’s aangekondigd voor snelle en veilige contactloze verhoogde huidtemperatuur * screening. De FLIR EST ™ thermische screeningoplossingen bieden frontliniescreening bij ingangen van gebouwen en in gebieden met veel verkeer om de veiligheid te verbeteren en de verspreiding van COVID-19 tegen te gaan. De camera’s uit de FLIR Axxx-EST-, FLIR T5xx-EST- en FLIR Exx-EST-serie zijn ontworpen om het screeningproces te vereenvoudigen, de last voor screeningoperators te verminderen en de aanbevolen richtlijnen voor sociale afstand te volgen.

Media Contact:
Eleana Stayer