The Estée Lauder Companies kondigt de promotie aan van Jane Hertzmark Hudis tot Executive Group President

The Estée Lauder Companies Announces the Promotion of Jane Hertzmark Hudis To Executive Group President. (Photo: Business Wire)

NEW YORK--()--Deze week hebben The Estée Lauder Companies (NYSE: EL) aangekondigd dat Jane Hertzmark Hudis met ingang van 1 juli 2020 is gepromoveerd tot Executive Group President. Ze zal rechtstreeks blijven rapporteren aan Fabrizio Freda, President en Chief Executive Officer, The Estée Lauder Companies (ELC), met toezicht op het merkenportfolio van Estée Lauder, La Mer, Bobbi Brown, AERIN, Origins, Aveda, Bumble and bumble, Dr. Jart + en Do The Right Thing.

Als een van de meest bekwame, visionaire leidinggevenden in de prestigieuze schoonheidsindustrie staat Jane hoog aangeschreven vanwege haar staat van dienst in het bouwen en leiden van wereldwijde merken. In haar verheven rol weerspiegelt Jane’s portfolio een aantal van de sterkste groeigebieden van het bedrijf, waaronder huidverzorging en het stimuleren van succes in China en APAC, evenals bij Chinese consumenten over de hele wereld.

“Deze welverdiende promotie erkent het uitzonderlijke leiderschap van Jane in het hele bedrijf”, zei de heer Freda. “Gedurende haar hele carrière heeft ze een aanzienlijke impact gehad op het stimuleren van expertise op het gebied van merkopbouw, een voortrekkersrol achter de opkomst van marketing en talent en het leiden van haar merkenportfolio om een uitstekende brede groei te realiseren in categorieën, regio’s en kanalen. Ik ben Jane dankbaar voor alles wat ze heeft gedaan om het succes van het bedrijf en als adviseur voor mij te stimuleren, en ik weet dat ze ons zal blijven leiden en inspireren naar nog grotere hoogten in de toekomst. ”

Investor Relations:
Rainey Mancini